Byta tryggheten mot en ny utmaning?

Jag hade bestämt mig.. o det kändes verkligen rätt.. Men ett samtal, ett erbjudande har fått mig att fundera. Hur ska jag göra..?
Ska jag byta ut den trygghet jag har nu, där jag vet o kan det jag gör mot någonting nytt, mot en ny utmaning? Är jag redo? Jag vet inte riktigt..
Jag sätter upp plus o minus i mitt huvud men jag blir knäpp! Jag måste ha bestämt mig till måndag..


Idag har en så länge varit en skaplig dag.. Den började i och för sig inte så bra. Andreas hade ont i sina knän o i magen.. Vart efter blev det bättre men vi valde att ringa till sjukhuset o en läkare skrev ut lugnande tabletter till honom. När Andreas kände sig skaplig gick vi upp till stan o hämtade ut de nya tabletterna o köpte lite mat. Nu ligger han o vilar igen..
De senaste nätterna har varit riktigt jobbiga. Andreas har haft jätteont i sina knän o har knappt sovit vilket har gjort att jag inte har kunnat sova så mycket. Så nu med både olika verktabletter o lugnande hoppas vi att det blir bättre.

Imorn ska jag åka till Linköping på tävling.. ska ta hand om de som ska tävla o se så att de kommer rätt. För många är detta deras första täving utanför Norrköping. Det ska bli riktigt kul faktiskt! =)

Nu är det dags att vara runt här hemma lite.. få lite ordning. Tyvärr finns det ingen garanti för att det blir någon ordning. Jag har en förmåga att mest fara omkring... hihi..

________________________________________________________________________________________

"Du är lika vacker som vädret ute.. nej, du är vackrare "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Vad är den nya utmaningen? Jag håller tummarna för er här borta.. kram

2010-03-20 @ 22:09:57
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Oj, okej, lycka till med det beslutet.. När börjar den tjänsten i så fall och hur löd beslutet?

Jag har inte skadat mig mer än elva nya blåmärken, hur jag fått dem vet jag inte med tanke på att jag inte ramlat. Majoriteten av dem är spegelvända också så jag vet i katten vad jag gjort.

2010-03-22 @ 12:36:34
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Okej, i värsta fall är det ju bara att sluta. Känner du att du vill göra något annat så kan du ju alltid försöka att söka något annat, eller så kanske du nu har pengar till och hinner med att gå någon sminkkurs kvällsid eller något om det fortfarande är intressant, om inte annat så slipper du ju kanske alla kvällar och jobbar dag istället.. Jag hoppas att det löser sig till det bästa för dig. kramar

2010-03-22 @ 18:13:43
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0