Vad handlar det om egentligen??

Är det bara något jävla spel?? Vem går att lita på o vem snackar bara en massa skit??
Eller vad är egentligen problemet.. borde inte vara något problem egentligen.. men kanske är det just tanken att någon säger en sak o gör en annan...
Vågar människor vara ärliga om man skulle fråga eller får man lögner till svar för att de inte vågar stå för sanningen??
Så mycket sägs o vissa saker önskar jag så mycket att det vore sant men så hör man något annat o man blir osäker..
Det är ens egen osäkerhet, dåliga självförtroende o självkänsla som talar om för en att det som man vill ska vara sant inte är det o att det är mycket troligare att det andra man får höra stämmer...
Jag har sagt det förut o säger det igen.. OM.. då skulle jag hata dig för alltid!! OM... då skulle jag hata mig själv för alltid!!


Igår firade vi midsommar ute på landet, hos Fridell o hans tjej (även kallad regeringen, hmm??) Det var inte så mycket folk så det var lugnt.. Det var trevligt o jag är glad över att Emmie fick komma dit.. =)

'

 

Ser ni hjärtat??

 

Pirayan.... =P

 

 

 

Trots iställningar på kameran så var det svårt att få bra bilder.. Hahaha... Slutade med att Emmie försökte göra ett hjärta.. o det gick väl sådär..

 

 

 

Hmm...??

O så här såg jag ut igår...

 

 

 


Herregud va allting känns konstigt..
För ett tag sen pratade jag om en magkänsla som inte fanns.. den började sakta med säkert komma o hjärta o hjärna började närma sig varandra - o det kändes bra, riktigt bra!!
Men så händer något; saker sägs o saker kommer fram... det som lät så bra o som gjorde allting så klart kanske nu inte ens stämmer.. vilket gör att den klarhet som fanns nyss inte finns längre..
Vad är sanning o vad är lögn??

____________________________________________________________________________________


" Frågor som hade fått svar måste ytterligare en gång undersökas o besvaras - SANNINGEN MÅSTE FRAM "


// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0