Relationer o ingen tröja i ett kallt Gbg

Tidig morgon blev det.. o att ta sig upp ur sängen i tid var ju inte det lättaste.. Tanken var att jag skulle gå upp senast 04:45 för att kunna åka hemifrån kl 05:15. Problemet var ju att jag inte tog mig upp förrän kl 5 o kom inte hemifrån förrän kl 05:25.. men med lite extra tyngd på gaspedalen kom jag iaf i tid.. =P
En extremt lugnt morgon o förmiddag blev det - lite halvtaskigt väder gav inte så många badande..

Nu ska jag snart gå upp till stan o inhandla de sista sakerna inför resan imorn.. Sen blir det hem o packa o kl 18 ska vi käka mat hos mamma o pappa.


Något som är lite skumt är när man kan jämföra en relation på film med en relation som man själv har i verkligheten.. När allting bara stämmer! Man tittar på den relationen, hur det utvecklas o vad som händer o så ser man precis samma saker i en relation man har själv..
Är det så att vem som helst kan se jämföra sig med relationen o att man själv bara inbillar sig att allting stämmer??
O bara för att det slutar på ett visst sätt i serien o i filmerna så betyder ju inte det att det kommer vara samma sak för mig.. men det är så lätt att tro så när allting stämmer så extremt!
Fy fan va larvigt detta låter - bara en massa skitsnack o drömmar..
Vi märker helt enkelt vad som händer - det största problemet är väl att man försöker hitta svar överallt för att veta hur man ska hantera alla saker, hur man ska handla o vad man ska säga!


I Göteborg var det riktigt kul faktiskt! Tyvärr ingen utgång i lördags. Vi började med att käka mat när vi kom dit o efter det gick vi runt lite o tittade.
Till min stora förvåning var det kallt o mitt lilla pucko hade glömt långärmad tröja. Hur smart är det? Jag hade med mig två jackor o 4 par skor men inte någon tröja! Hmm.. så intelligent!!
Jag fick första delen på kvällen springa runt i pappas tröja o andra delen på kvällen, när vi varit tillbaka i lillebrors lägenhet (o pappa kunde få tillbaka sin tröja o mamma kunde hämta en till) så fick jag fara runt i mammas tröja!
Efter det var det dags att gå mot Liseberg, klockan hade hunnit bli ganska mycket o vi hann inte åka så mycket.
Balder, höjdskräcken o bergodalbanan blev det.
Det känns verkligen att man inte har varit där på länge - kände mig riktigt larvig o skrek som fan där alla andra inte skrek hmm... Det bästa är att bara göra o inte tänka innan - då vågar man mer!! Hoppas på att det blir Liseberg över någon helg i sommar!
Här kommer lite bilder

 

På vägen hem stannade vi o fikade på ett ställe där jag kunde ha stannat hela dagen.. hur fint som helst!!

 

________________________________________________________________________________

" Mitt hjärta är där o kommer kanske alltid att vara "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0