Trött...

Snart är allting klart... Har handlat nästan allting inför resan, det sista fixas imorn innan jobbet.
Jag har lagt ner nästan alla saker i väskan - kan vara så att allting kommer att få plats. Vi får vänta o se imorn när jag ska slänga ner det sista..
På stan idag lyckades jag handla det jag skulle ha plus lite till.. hmm.. En ny bikini, nya trosor, vitaminer, handkräm, mascara, tofflor, cider o lite annat..


Imorn innan jobbet får vi se vad det blir, ska iaf åka hämta sovsäck o så.. Hoppas på att kunna umgås med Andreas också eftersom jag åker imorn. Jobb blir det mellan 12:30 o 19:30.
Imorn blir det 1 förhoppningsvis 2 uppdateringar, sen sticker jag iväg ett par dagar o då blir det ingen uppdatering. Kommer hem på söndag kväll.


Nu är jag trött, ska snart sova! Skönt med sovmorgon imorn =)

________________________________________________________________________________________

" Totalt kaos men så klart på något sätt "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej tjejen!

Verkar som du hade det bra i Göteborg. Hoppas verkligen att din resa nu blir toppen (utan regn). Festa järnet och ha skit kul, och när du ändå är igång kan du väl festa lite för mig också :)



Kommer ner till midsommar och stannar troligen några dagar. Kanske vi kan ses?



Ha det super kul nu!

Kramar

2010-06-08 @ 11:21:18
URL: http://somethingsmall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0