På resande fot...

Vidare mot Göteborg.. stannade i Ulricehamn hos några vänner på fika! Har inte träffat dom på flera flera år. Tiden går så himla fort! Vart har alla år tagit vägen..
Hur hamnar man i så olika delar av landet?? Det är så lätt att tappa en kontakt som man vill ha kvar... Även om det inte är samma nu som för så extremt många år sen! Livet leder oss åt olika håll o kanske finns det än mening med det, är tanken något annat kommer det säkert att lösa sig, då kommer livet se till att vägarna korsas igen!


Packade klart det sista inför resan imorse.. Igår såg det väldigt bra ut i väskan, hade bara packat lite o det nödvändigaste.. Imorse fick jag som vanligt rycket o slängde ner allt möjligt så nu är väskan helt proppfull o jag ska bara vara borta tills imornbitti. Jag undrar hur det ska gå att packa o få plats med alla saker när jag ska vara borta i fyra dagar.. hmm..
Problemet är ju att jag inte kan veta vad jag behöver o vill ha på mig så då är det bäst at ta med massor så man slipper bestämma i förhand =)


Lite dåligt batteri på datorn men hoppas att kunna göra en uppdatering senare.. annars får det bli när jag kommer hem imorn..!
Idag blir det antagligen Liseberg o sen hoppas jag på utgång men lillebror var ute igår o vaknade bakis idag så vi får väl se =P


__________________________________________________________________________________________

" Så lätt att titta åt ett annat håll "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0