Göteborg imorn...

Nu har vi grillat, käkat, jag har packat lite o kollat lite på tv. Skulle sätt på film men det blir nog inte så..
Har inte packat klart, jag är lite seg, jag vet men mina tankar far omkring på så mycket annat o jag har svårt att komma ner på jorden...
Att grilla gick väl sådär.. Först är grillen helt ostabil så Andreas höll på att bli tokig när vi skulle ställa ut den på balkongen. Sen tog det lite tid innan det blev klart o det gjorde ju inte det hela bättre.


Längtar tills imorn, åka o hälsa på lillebror - hoppas på utgång i Gbg =) Liseberg blir det väl före det skulle jag tro.. Riktigt nice!!
När jag kommer hem på söndag kanske jag hinner träffa Robin en sväng innan jag ska möta upp Emmie för att gå på bio - Sex And The City 2.
Måndag morgon är det jobb på Himpa, efter det måste jag fixa det sista inför resan till Sölvesborg. Köpa vattenfast mascara o cider mm, ta ut pengar, hämta sovsäck o liggunderlag hos mamma o pappa.. Ska också köpa vitaminer för mitt hår, tofflor o parfym.. undrar om det var något mer? Förhoppningsvis kommer jag på det innan jag ska åka!
tisdag innan jag jobbar 12:15 till 19:30 ska jag packa det sista inför resan, efter jobbet blir det väl hem o vila lite innan jag blir hämtad kl 00:00 för att påbörja resan neråt i landet..


Kameran kommer självklart att hänga med på mina resor så bilder i mängder kommer framåt. Imorn kommer jag att uppdatera från Göteborg.

Ha en trevlig helg allihop - det tänker iaf jag ha!
Puss o kram till er där ute...
________________________________________________________________________________________

" Tell me I should stick around for you, tell me I can have it all, I´m still too tired to care and I got to go "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Vad är det för vitaminer men äter för håret? Hoppas att du får det roligt o gbg :) krams

2010-06-05 @ 09:55:35
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: Åsa Mårdskog

Hej Lisa!

Jag undrar samma sak som föregående skrivare; Vad är det för vitaminer du äter för håret? Jag behöver verkligen något bra jag också så tipsa mig! :) Vad heter dom? Var kan jag köpa dom? Vad kostar dom? Och det knepigaste av allt för mig; måste man svälja dom hela?

Hoppas du har det bra!

Många kramar från din "gamla" pluggkompis Åsa :)

2010-06-13 @ 08:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0