Dagen idag... med sol o mycket värme

Hemma, ska väl äta något.. Har svårt att äta redan innan o med denna värme är det ju inte lättare direkt!


Har varit ute en sväng på förmiddagen, först var jag på badet i hämta lite jobbkläder till Himpa, lämnade lite lappar o skrev på lite saker som jag missat!
Efter det blev jag hämtat av Robin o vi åkte till Folkparken o åt glass o låg o solade i gräset - så himla skönt, kunde ha varit kvar där hela dagen!

I eftermiddag blir det väl att packa inför resan till Göteborg på lördag o inför Sweden rock =) Till Sölvesborg åker vi på natten mellan tisdag o onsdag..
Blir också att städa o lyssna på musik - hoppas också på att komma ut i solen ännu mer idag!

Ska ringa till min frisör idag också - tappar för mycket hår o måste kolla vad jag kan göra åt det!
Imorn ska jag till mitt nya jobb 8:30 - 15:30. De har planeringsdag inför hösten o det kan ju vara bra att vara med på så jag vet vad som gäller när jag ska börja jobba där.


Ha det så bra i solen nu - sola försiktigt, annars blir man som mig, röd o det kliar fan!
_________________________________________________________________________________________

" Mot nya mål, nya utmaningar o ett nytt liv "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0