Bilder o drakbåtar

Här kommer lite bilder från igår kväll..

 

Utsikten från taket där jag satt några timmar på kvällen =)

Nu har jag lagt fram lite saker inför resorna.. inte packar ner något än, väntar med det tills jag har lagt fram allt. Måste ner i källaren o hämta väska också.

Om en stund ska jag ner till strömmen o titta på när de kör med drakbåtar. Tror det var något företag som skulle testa på att köra, så bilder kommer senare. Får väl se om jag får med mig Andreas ner eller inte. Nu har han iaf lugnat sig o ligger o sover i sängen.

 

 

Vissa inser allvaret o lever varje dag som om det vore den sista.. njuter av allting o gör det bästa av varje stund. Andra lägger sig ner o tycker allt är skit o väntar på att allting ska bli bra - att det ska komma av sig själv. Hur vägen tills dess att det blir bra är spelar ingen roll, även att man inte vet hur lång den vägen är!

Det är intressant det där hur olika människor reagerar på saker.. en del får världens kick o ska ta tillvara på varenda liten minut menad andra blir totalt förstörda o skiter i det mesta! Sen är det väl så att vi alla har bra o dåliga dagar men i det stora hela så kan man se hur människor hanterar situationer.

 

 

_______________________________________________________________________________________

" På väg bort? "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0