Är man kär så är man??

Hur ska Lisa klara av denna veckan?? Idag o igår har varit hur mycket som helst att göra på jobbet; full fart på simskolan o efter det massor o massor med badgäster!
Om dagen igår var stökig o jobbig har denna nog fan varit värre... Lika stökiga ungar men det har hänt mer saker idag.. barn som har slagit upp stora sår på tårna, skurit sig i bassängen, fått stickor i fötterna, slagsmål, borttappade barn o massor med småsår att ta hand om..

Efter jobbet igår var det bara hem o äta, se lite på tv o sen sova.. Idag efter jobbet var jag uppe på filmstan o hämtade ut biljetterna inför bion på fredag o sen stannade jag till vid mataffären lite snabbt. Nu har jag ätit o ska snart sova.. Man blir fan helt slut av att jobba 11,5timmar ute o dessutom bland en massa folk hela tiden.. Men nu är två sånna dagar av fyra avklarade =)



Är man kär så är man...
Hmm.. kanske är det så! Emmie o jag diskuterade det idag.. men kanske skiljer det sig åt mellan killar o tjejer??
Är det så att när tjejer är kära så har de svårt att titta på andra o tänka på andra o en mindre göra saker med någon annan än den man är kär i.. om man är singel alltså...
O för killar spelar detta ingen större roll??
Det skiljer sig säkert från person till person men Emmie sa "Är man kär så är man" o då borde det inte finnas någon/några andra.. alltså att man inte borde titta på andra, tänka på andra eller göra saker med andra.. Jag håller med henne... men jag undrar...
...finns det undantag??

_________________________________________________________________________________________

" Ingen rak väg "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0