En slirig helg...

Igår var jag jätteseg... idag är det ännu värre..
Jag tyckte det blev mycket att dricka på midsommar men igår blev det ännu mer!
Dagen började med att jag sov länge, slängde mig i en dusch efter det.. satte igång en film o gjorde mig iordning. Efter en liten promenad med Andreas träffade jag ett gäng uppe i Folkparken (Folke, Dexter, Thina, Robin, Matte, Elfa o ett par till)
Efter ett tag där o några grogg bestämde vi hos för att gå till Bishop men de stängde kl 22, vi kom dit strax efter 22.. Det blev att gå till Delhi o där blev det full fart!!
Haha.. seriöst så var det länge sen jag hade så jävla kul.. Efter några cider o tre shots var det slirigt värre.. Kvällens projekt var att klippa Dagge med en papperssax o fixa en tjej till honom..
Saxen fick vi låna från personalen på Delhi, frisörstolen fick bli ett väghinder (eller vad det var för nått) på gatan utanför.. Frisören fick bli en kille som jag hittade på Delhi.. han hade jobbat som frisör o därför var han rätt för uppdraget - Emo-frisyr var målet =P
Dagge blev verkligen hur snygg som helst men någon tjej lyckades vi tyvärr inte hitta till honom - trots att han hade någon på g så gav han upp för lätt.. Skärpning!!
När Delhi stängde kl 1 gick vi mot SVEA där vi stannade till kl 3..
På Delhi träffade jag många trevliga människor o hade verkligen superkul.. många av de som var på Delhi följde med till SVEA.. Bland annat ett gäng killar som kom från Sthlm (eller det sa de iaf - man vet ju aldrig) som jag blev bjuden på efterfest hos.. Två killar som kom från Karlskoga som var supertrevliga o en hel del andra som gjorde kvällen helt perfekt!
Hemma var jag strax efter 3 o då snurrade det mycket mycket.. haha.. fastnade i soffan ett tag innan jag kom in till sängen..

Idag vaknade jag ganska tidigt o kände mig ganska pigg men helt seg o förstörd - lyckligtvis inte bakis! Jag hade inte lust att gå upp kl 9 o somnade om o gick väl upp runt 12..
Andreas o jag åkte ut till Kolmården o gick på tropikariet! Det var länge sen man var där så det var lite kul att titta på alla djuren - både skumma, konstiga o fula men endel väldigt söta också.. hihi..


Efter Kolmården åkte Andreas till sina föräldrar, jag käkade lite mat o sen lyckades jag somna i soffan.. =P Sov en timme typ o sen cyklade jag till Skarphagen för att möta upp Robin för en liten promenad o massor med prat.. Blev inte så lång promenad som förra gången. Vi satt uppe vid Borgen o pratade o sen gick vi ner till stan.. Robin kom inte in i lägenheten eftersom de andra hade nycklarna så han fick möta upp dom
vid Bishop för att sen åka med dom upp till Skarphagen igen..

Imorn är det jobb till 19:30, vilket det är tisdag, onsdag o torsdag också.. På fredag är det dags för ny utmaning.. Vad det är, är det några som vet, ni andra får reda på det snart..
Sen blir det bio på fredag också.. o se nya Twilight-filmen =)


O till Linda.. sorry att det inte kommit upp några bilder från Sweden Rock än.. Haha, trodde att jag skulle ha tid att lägga up det nu näf jag varit ledig i tre dagar men tiden har bara försvunnit.. Men jag lovar, bilder kommer!!

_______________________________________________________________________________________

" Jag har det fortfarande... hihi... ;) "

// Lisa








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0