Varmt varmt varmt...

Idag har det varit varmt o då menar jag riktigt asvarmt..!!
När jag har simskola är det verkligen underbart att det är varmt o soligt - då slipper både jag o barnen frysa..
Den enda problemet då är ju alla människor som ska envisas med att hoppas ner i bassängen o störa lektionerna... Då blir jag tokig!!
Men att jobba som badvakt en sån här dag är inte speciellt kul.. folk överallt, stökigt, skräpigt.. o solen som gör en helt slut i huvudet..!

Halsen är lite bättre så jag hoppas att det är påväg bort!! Är väldigt trött idag men kan iaf hålla mig vaken ett tag till =P Sånna här dagar suger ur all energi som har kvar..

Imorn jobbar jag bara till 12:10.. så skönt!!
Efter jobbet blir det att åka ut till Lindas föräldrar där hon är hemma o hälsar på över midsommar.. Så det blir en lugn eftermiddag i solen vid poolen =)
På kvällen vet jag inte än.. Andreas har sagt att vi ska göra något, så vi får väl se!
En reaktion på det jag sa eller en vilja till förändring?

På fredag blir det att åka ut till Fridell o hans tjej på landet!

______________________________________________________________________________________

" Har jag redan bestämt mig??  "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0