Några dagar tillbaka...


Extremt vad dagarna går fort.. söndag idag o jobb imorn.. men de senaste dagarna har varit väldigt eller ganska bra!
I fredags var jag ju ledig halva dagen o hann med massor. I torsdags var jag också ledig halva dagen. Efter jobbet var jag tvungen att sätta mig o räkna om pengarna o antalet sålda märken stämde - vilket det som tur är gjorde.. =)
Efter det åkte jag o Andreas till Byggmaskiner eftersom hans det är något skumt med hans nya bil.. Efter drygt en timme där åkte vi till Folkparken o åt glass o låg i solen.. eller jag låg i solen o Andreas i skuggan. Det var ett himla meck att få filten att ligga både i solen o skuggan.. =P
Sen blev det ett besök i mataffären för att ha något att äta till frukost, inte för att jag äter frukost men Andreas gör det o desutom behöver jag ha med mig något till jobbet för att överleva dagarna där.
Efter det skulle Andreas åka iväg o fixa med bilen igen o jag ville inte sitt hemma helt själv utan åkte upp till Skarphagen där Dexter, Robin Dennis o Elin var. När jag kom tittade de på någon film, efter det blev det Wii fit o yoga, skidor, rockring o dans.. Bilder finns men tror inte att det är så populärt om jag lägger upp dom.. hahha..
Innan jag åkte hem kollade vi på filmen Hot Tub Time Machine. Det var lite skum men rolig!
Hemma var jag inte förrän kl 12 o var pga det lite trött när jag skulle upp till jobbet på fredagen..


Igår hände det inte så mycket.. jag for omkring o försökte städa men det är helt sjukt verkligen.. Jag kan inte fokusera o det ser typ lika dant ut fortfarande..
Får väl se om jag kan ta tag i det idag istället..
Klockan 18 igår traskade jag o Andreas bort till Bishop o åt o kvällsmat.. I fredags var det första gången jag var på Bishop o jag tyckte att det var riktigt mysigt. Så där hamnade vi igår också..
Klockan 21 började en av mina absoluta favoritfilmer.. Liar Liar. Det är ju så gammal o man ser den inte så jätteofta men den är verkligen bra.. Det är just Jim Carreys skådespel som gör hela filmen.. Det går inte att sitta tyst till den filmen men det känns lite skumt att sitta o skratta dels när den bredvid inte ens ler eller när man sitter helt själv i soffan..

Idag ska vi hem till mamma o pappa o äta sill o potatis..
Före det hoppas jag att jag hinner städa, få upp Andreas ur sängen o kolla på högtalarna i 850´n. Mycket möjligt att jag lyckats spräcka dom.. hmm.. =/

Ikväll blir det troligtvis core o spinning på gymmet o efter det en långpromanad med Robin..

Ha en bra dag!
Fortfarnade inga bilder från Sweden Rock, jag vet! Hahaha men jag har varit upptagen med att göra en massa roliga saker o fan va jag trivs!!

_________________________________________________________________________________________

" Utan tankar trivs jag helt klart bäst "

// Lisa






Kommentarer
Postat av: mi

Klart att jag tyckte det var bra, det är oftast inte det planerade som är det bästa, det är det spontana som man minns!

2010-06-21 @ 22:11:07
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0