Inga beslut med inre konflikt...

Vilken dag, det är verkligen varmt ute.. hur skönt som helst!
Hemma från jobbet o förhoppningsvis kommer jag ut i solen snart igen, tänkte sätta mig vid strömmen..
Har varit ute massor idag o tillbringade mycket av tiden vid gungorna, helt otroligt hur barn kan sitta o gunga så länge - vissa skulle kunna sitta en hel dag..

Gav mig på myggnätet igen nu när jag kom hem, men limmet gick inte att få bort, det var alldeles för kladdigt, solen har legat på o värmt det för mycket. Så jag får vänta till lite senare..
Jag tror ärligt att det är solen som gör att det lossnar, limmet blir för "rinnande" o sen lossnar skiten..
Lär få hålla på o fixa med det där hela sommaren, men det känns lite onödigt, kommer nog att ge upp snart!


Hos hon idag gick det ganska bra. Jag hade 1timme men det blev till 1,5timme.. Tiden går så fort o det tar nästan 1timme innan man kommer på allt som man har att prata om.
Hon menade att när hjärta o hjärna säger helt olika saker ska man inte ta några beslut, speciellt inte om man inte har någon magkänsla.. man kan inte ta några beslut när man har en inre konflikt.. Så beslut får vänta helt enkelt!
O att göra något som hjärtat säger o som man vet är fel tyckte hon inte heller va någon bra idé..
men har man en känsla över att någonting känns bra för stunden så kan man ändå ha det att luta sig tillbaka på om resultatet inte blev det man trodde eller inte blev något vidare bra!
Även idag fick jag frågan; måste du stressa med dina beslut?
Klart jag inte måste.. o det vill jag inte, är livrädd att det ska bli fel men samtidigt undrar jag hur länge jag kan vänta innan saker o ting försvinner, innan man förlorar vissa saker!
Fördelar, nackdelar, hjärta, hjärna, vänster, höger, här, där.. herre gud!

Även att jag inte kommer fram till något eller inte känner mig klokare av att prata med henne, inte ett dugg faktiskt - så är det skönt att bara prata av sig.
Jag hoppas att frågorna rätt som det är kommer att få svar o att jag då kommer att kunna ta beslut.
Jag hoppas på att kunna få tillbaka min magkänsla o att vissa saker snart kommer att kännas rätt o andra saker kommer att kännas fel, men för att detta ska hända måste frågor få svar!

Nu ska jag fara runt här hemma ett varv innan jag ska gå ut..
Ha en bra kväll, kanske hörs senare - PUSS


______________________________________________________________________________________

" Sommar o sol - då vill vi inte ha några negativa tankar "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0