Oplanerat men hur bra som helst!!

Det där med att hålla bloggen uppdaterad är inte lätt.. Speciellt inte när dagarna inte blir riktigt som man har tänkt sig.. o det behöver inte vara något negativt!
Kvällen igår var helt supertoppen!! Efter jobbet käkade jag lunch med mamma o efter att ha kört hem henne, gick jag upp till stan för att möta upp Robin. Det blev en promanad ner till Delhi för ett par cider/öl där. Efter en stund dök Samme upp. Har inte träffat honom på länge så det var riktigt kul. Håller tummarna för att han vill följa med till Göteborg. Jo dit ska jag åka igen om några veckor =) Kanske blir det fredag till söndag vecka 27. Då lånar vi lillebrors lägenhet.. o så  blir det Liseberg o besök på flera krogar.. Hoppas verkligen att det blir av att vi åker o att det blir toppendagar i Göteborg!

Efter ett par timmar på Delhi får jag ett sms av pappa. De satt på Bishop o tog en öl. Vi traskade bort dit o där fastnade vi, länge.. Tanken var att mamma o pappa bara skulle vara där ett kort tag men så dök ju vi upp. Det slutade med att vi var tvunga att beställa i mat för att få i oss något kvällsmat.
Jag skulle se på film med Emmie igår o film blev det men lite senare än planerat o lite annat innan. Emmie kom till Boshop kl 21. Jag vet inte riktigt vad klockan var när vi kom därifrån men jag har för mig att klockan var runt halv 12 när vi satte igång filmen.. - Jumper
Det som kändes så bra var att vad klockan var hade ingen betydelse..
När vi satte igång filmen var jag helt slut, tror att jag somnade ett antal gånger tyvärr - för det var inte lätt att hänga med i filmen. Får antagligen se den igen när jag är lite piggare! =P

Någon gång vid halv två åkte Emmie o Robin hemåt.. jag var tvungen att följa med ner eftersom vi låst in Emmies cykel..

Vad det blir idag vet jag inte än.. Jag sov lite för länge =/ Vaknade första gången kl 10 o hann inte mer än att kolla på klockan förrän jag hade somnat om. Vaknade igen kl 12 o insåg att jag inte kunde sova längre.
Andreas ligger fortfarande o sover o när jag frågade honom om vad vi skulle jag göra idag så ville han sova. Jag hoppas att han inte sover bort hela dagen - något vill jag hitta på med honom idag..
Men det var väl så jag sa: att jag inte ska sitta o vänta på honom en hel dag tills han orkar göra något?!

Jag tänkte iaf ställa mig i en dusch nu o sen städa lite här hemma så får vi se vad som händer sen! Det är bara vänta o se..........................................


_______________________________________________________________________________________

" Om... Så skulle jag hata mig för alltid!  Om... Så skulle jag hata dig för alltid! "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0