Bilder kommer...

Det där med att få upp bilder från Sweden Rock tar längre tid än planerat.. har jobbat för mycket o inte haft tid att titta igenom alla bilder.. Förhoppningsvis har jag tid med det nu torsdag eller fredag eftersom jag bara jobbar till 12:10 båda dagarna.


Idag har det varit heldagsjobb 8-19:30 o jag är helt slut i huvudet, det har varit fint väder o ganska mycket folk. Hade världens diskussion med ett gäng killar som inte visste hur man skulle bete sig bland folk.. Trots deras försök att få mig att ge mig med både charm o hot gav jag mig inte. Helt sjukt vad det finns för konstiga människor alltså =P

Nu sitter jag helt utslagen i soffan o ska kolla lite på tv.. kanske blir att plocka runt lite här hemma - har fortfarande inte gjort ordning på allt efter resan.. hm.. långsam?? JAPPS! Sen är det en massa andra saker som ligger lite här i var. Trots att jag for runt o städade igår så är det saker kvar.. men det kan ju bero på att jag lyckas fastna med andra saker när jag städar. Det tar liksom längre tid när man gör en massa annat samtidigt.. hihi..

Ha en bra kväll så hörs vi imorn!
Puss & Kram

_________________________________________________________________________________________

" Bara tanken...  ;) "

// Lisa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0