Jag har levt i en fantasi..

Jag är nu hemma efter lite drygt fyra dagar underbara dagar i Sölvesborg.. Det har varit regnit o svinkallt stor del av tiden så det var tråkigt men jag har haft riktigt kul!
Lisa har levt de här dagarna i en dröm, i en fantasivärld. En dröm jag så mycket önskar kunde vara sann. Alla underbara människor som jag har umgåtts med o träffat.. Det är svårt att beskriva hur det har varit där - jag tror att man måste uppleva det själv för att förstå. Kanske kommer bilderna att ge en liten inblick i hur dagarna har varit.
Jag är stolt över mig själv för att ha klarat dessa nätter i tält. Dessutom så har jag inte duschat sen jag åkte i tisdags natt så en dusch var mycket efterlängad o välbehövlig när jag kom hem. Jag har varit extrem tacksam för deo o parfym kan jag lova =P
Nu är jag tillbaka till verkligheten o det är dags att vakna upp.. Kanske handlar det om att fly, fly alla problem för att jag inte orkar mer men jag har inte dåligt samvete - den Lisa som jag var förut hade haft världens dåligaste samvete men den jag är idag har inte det o det känns toppen!! Det som händer, händer o så är det!! Leva i nuet var det o det har jag gjort, även om verkligheten hemifrån ibland har kommit ikapp. Jag åkte bort för att ha kul o få tänka på annat o för att få tänka på mig själv - o det har jag verkligen gjort! =)


Har tagt mängder med bilder så det tar ett tag att kolla igenom alla, så därför kommer det bilder någon gång nu de närmsta dagarna. Mer om dagarna på Sweden rock kommer imorn förhoppningsvis tillsammans med lite bilder.
Nu ska jag se på film o sen sova för att sen börja jobba imorn 7:30. Jobbar till 19:30.




Vitaminerna jag köpte till mitt hår så heter de hårform o är köpta på Life o kostade 129kr. Vet inte om de fungerar, vå frå se.. =P Det finns flera olika vitaminer för håret på Life så det är bara att välja det ni tycker verkar bäst! Just dom jag har köpt vet jag inte om man måste svälja hela, det får man nog fråga i affären.


_______________________________________________________________________________________

" En känsla som jag inte har känt på så länge "

// Lisa





Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt! Det låter som du verkligen kunnat njuta av din resa och bara ha kul! Synd att det var regnigt och kallt men har man kul brukar det överväga i alla fall.



Ser framemot bilderna :)



Kram

2010-06-14 @ 09:22:34
URL: http://somethingsmall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0