Kan man missa att vägen tar slut??

Jo det gör frukstansvärt ont idag.. eller när jag sitter still går det bra. Att gå är ok, uppför trappor går hyfsat o ner för trappor är värst! Eller nja, när jag har suttit still o sen ska resa mig upp är värst när man har blvit stel! Det som har klarat sig bäst från träningsvärk är magen o det känns bra.. hatar att ha träningsvärk i magen! Trots att jag inte har tränat på länge (innan igår alltså) så är det magen som har bäst har hållt sig tränad o det gillar jag..

Har börjat flaga också.. =( förhoppningsvis kommer jag inte flaga så mycket.. det värsta är ju att det kliar så man bli galen!

Idag var jag o jobbade i Västra Husby.. åkte så att jag hade massor med tid på mig eftersom jag inte visste vart det ligger.. När jag hade åkt vad jag upplevde som väldigt länge undrade jag om jag kommer för långt. Det kändes som att man var på väg ut till ingenstans! Även att jag skulle åka tills vägen tog slut - tills jag kom till ett t-kors så trodde jag på något konstigt vänster att jag hade missat det..
Det var inte så svårt att hitta faktiskt.. o tro det eller ej men hem hittade jag utan problem.. =)

Hemma vid ca 16 o for omkring lite här hemma.. Strax före 18 tog jag på mig skorna igen o traskade in mot stan. Jag var tvungen att köpa solkräm, after sun o lite annat..
Andreas skulle följt med men han kom bara halvvägs till stan innan han inte ville mer o vände o gick hem.. hmm, det är fan inte lätt alltså!


Imorn kl 9 ska jag vara hos tanten igen.. eller tant o tant.. =P
Kl 12 ska jag vara i Söderköping för att jobba.. är väl hemma kl 17 imorn.


_____________________________________________________________________________________

" Sluta oroa dig.. det som händer, händer "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Det är tur att du uppdaterar så ofta annars skulle jag inte ha något att göra om kvällarna. Det är nog så illa som det är utan din blogg :P



Lycka till hos tanta!

Kramar

2010-06-01 @ 21:02:55
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0