Sitter på taket...

...låter tankarna fara iväg, försöker inte ens fokusera för idag går det inte..
Jag har utmanat min rädsla för höjder genom att sitta här.. o det känns inte så farligt som jag trodde.. Här kommer jag att sitta fler gånger! Känns bra, med musik i öronen o sen sitta o titta på folket som går förbi o bilarna som förbi. Låta allting annat vara, jag behöver inte bry mig om något..
Jag låter tankarna komma o gå som de vill... jag känner mig tom o kan inte sätta fingret på vad det är som gör att jag känner såhär.


För drygt en timme sen kom jag o Andreas hem från vår lilla kvällspromenad, vi satte oss nere vid strömmen o åt en sallad.. Där kunde jag ha suttit längre men Andreas ville hem =/
Solen lyste o det var helt underbart!


Ska strax ringa Emmie o bestämma när vi ska gå o se den nya Sex And The City-filmen.. skulle tro att det blir på söndagkväll.
På lördag åker jag till Göteborg o hälsar på min bror för att på söndagen ta med honom hem till Norrköping =)



Solen börjar gå ner.. o det börjar bli lite kallt.. saknar någon som kan sitta här med mig o hålla sina armar om mig o värma mig..


________________________________________________________________________________________

" Vad ska vi göra åt vår kärlek som blöder? "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0