Mot Sölvesborg...

Nu åker jag snart iväg.. om en stund blir jag hämtad o sen bär det av söderut!
Tror att jag har fått med mig allt nu.. har bara ett problem; kan inte stänga väskan! Får nog ta o gå igenom sakerna en gång till o se om jag kan plocka ur något..

Efter jobbet gick jag o Andreas ut o käkade mat.
Sen försökte jag sova en stund nu men det gick inte så bra - en timme kunde jag sova sen gick det inte mer. Får väl se hur länge jag kan hålla mig vaken i bilen...


Nej, nu ska jag få iordning på det sista så jag kan vara klar när jag blir upphämtad!
Ha det så bra nu allihopa så skriver jag igen när jag kommer hem..
Hej hopp! =)


________________________________________________________________________________________

" Någon dag kommer det gå över styr - så är det bara... haha "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0