Kära hemstad...

Är hemma, där jag trivs bäst! Denna stad är helt underbar!
Även om diskussioner idag kom upp om att lämna allt o flytta någon annanstans så älskar jag denna stad!


Kom precis hem från en dag på stan med underbara människor.. Först träffade jag Dennis, Elin o Robin. Vi tillbringade 2timmar i Vasaparken där vi jobbade på vår solbränna.. Har faktiskt fått ganska mycket färg idag! =) Men den behövs jobbas mycket mycket mera på... ;)
Efter det mötte jag upp Emmie o vi åt mat på Fräcka Fröken efter ett litet varv på stan.. Jag lyckades mitt i allt tappa bort lappen som jag skrivit allt som jag hade kvar att inhandla inför resan.. Fick skriva en ny så jag hoppas att jag fick med allt.. det är sånt som märks!
Sen blev det bio.. o den mycket efterlängtade Sex And The City 2! Förväntningarna var höga o jag tyckte att filmen var riktigt bra.. älskar älskar älskar både serien o filmerna!
Myckett skratt blev det men också många funderingar...


Nu blir det något annat, vad vet jag inte än. Ska upp o börja jobba 05:30 imorn så det är nog bra att sov tidigt idag!
Bilder o allt om Gbg kommer imorn..
..tillsammans med mer tankar o fungeringar kring filmen o en massa annat..

________________________________________________________________________________________

" Jag faller stenhårt "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0