Försvunnit??

Ledig.. tills på måndag!! Så underbart.. =)
Idag när simskolan var slut kom Robin, Matte o Dagge förbi en sväng.. de badade o solade lite innan de skulle käka o sen börja jobba..
Efter en stund på Himpa med grabbarna skjutsade jag upp dom till Haga för att åka vidare mot mina föräldrar för alla käka lite lunch o hämta nyklarna till lillebrors lägenhet som vi ska låna i Gbg..
Sen bar det av mot Linda..massor med sol, värme, råd o prat o en stor bäbismage =) Så gulligt!! Riktigt underbara timmar.. o Linda, håll i din man!! Han är verkligen toppen!!


Hemma från Linda käkade jag lite mat o sen traskade jag o Andreas ut på en liten promenad o satte oss vid strömmen en stund.. efter det blev det ett litet varv runt strömmen..
Nu kollar vi på filmen på 6:an, Click..



Jag undrar vart känslorna har tagit vägen.. helt ärligt.. det känns förjävligt att ens fundera över det men...
Alla dessa månader när allting har varit riktigt kaos, utan uppskattning, med en massa klagande, tystnad o skrik osv...
I början hade jag ork, kraft o vilja att kämpa men efter ett halvår.. hmm..
Ge det en chans...?? En chans, två chanser... hundra chanser.. hur många har jag inte redan gett??
Många kommer ha så mycket åsikter o det borde jag inte bry mig om..
för det handlar inte bara om 6månader.. det handlar om år.. o det många år.. utan att komma fram o få förståelse.. utan förändring.. sen att det nu har blivit mycket mycket värre gör ju inte saken bättre..
Försök som kommer nu.. kanske för sent..?? För även om folk inte förstår så är det inte lätt att se förbi allt jag har fått stå ut med..
Jag vill känna mig uppskattad o älskad o jag vill få minst en kram per dag utan att behöva be om det..

______________________________________________________________________________________

" snurrigt värre... "

// Lisa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0