Första o förhoppningsvis sista gången...

Börjar med att säga grattis till Emmie som fyller år idag!! Grattis gumman! Jag hoppas du har haft en bra dag... o att kvällen blir bra den också =)
Säger även grattis till mig kusin som fyller 21 idag - grattis!


Inatt sov jag väldigt konstigt.. Jag brukar vakna massor med gånger per natt men inatt var det fan extremt! Drömde konstigt o var uppe o for flera gånger.. Kanske är det allt som rör sig i mitt huvud som gör att jag inte sover som jag brukar..?!
Åkte hemifrån strax efter 10 för att ta en sväng förbi badet o redovisa alla märken o pengar från simskolan.. Efter det åkte jag till blomaffären o köpte blommor till Emmie..
Sen bar det av upp till Skarphagen för att hämta upp Robin som skulle med o käka tårta på Himpa.. Grabbarna hade varit o storhandlat så jag fick vänta en liten stund men till Himpa kom vi iaf, strax efter 12.
Tårtan som Emmie hade bakat var riktigt god =)


När Emmie slutade åkte vi också därifrån, tillbaka till Skarphagen en sväng innan Robin o de andra skulle åka o jobba..
Jag ringde till min bror o frågade vad han gjorde o vi bestämde att käka lunch tillsammans.. På vägen ut mot Lindö gjorde jag något som jag aldrig gjort förut. O jag hoppas fan att det var sista gången!! I kön vid ett trafikljus körde jag på bilen som var framför.. Det blev grönt o jag släppte bromsen men problemet var bara att det var grönt bara ett kort tag o bilen framför bromsade men det gjorde inte jag.. =/
Jag åker ju automat så det enda jag gjorde var att släppa bromsen o "duttade" till bilen framför.. men det kändes fan som att det small massor...
Hon som körde bilen framför sa att det var andra gången som hon blivit påkörd bakifrån..hmm...
Hon fick mitt nr så hon skulle ringa när hon kom hem från en resa hon skulle iväg på..
Det blev lite, väldigt lite repor, på hennes bil o på min bil blev bara regskylten lite bögglig.. så tur i oturen kan man väl säga..


Väl i Lindö blev det kinamat o lite prat innan jag åkte hemåt..  Nu ska jag åka till Emmie för att grilla.. Ska bli riktigt trevligt!! =)
Ha en bra kväll alla glada!!
______________________________________________________________________________________


" Ser något annat nu - något jag aldrig trodde jag skulle se... "

// Lisa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0