Ett nytt samtal o lite shopping...

Ännu en solig o underbar dag går mot sitt slut..

Jag var som sagt hos tanten idag igen.. hon sa inte mycket vettigt.. Bara tjatar om samma saker hela tiden.. Om att det inte finns något rätt eller fel o allt jag säger måste hon poängtera att det är hur jag ser på saken, mitt sätt att tolka det hela.. Ja, det är väl klart. Jag sitter väl inte o pratar om någon annans sätt att se på saker??
Jag vet inte riktigt om hon tror på allvar att jag sitter o säger saker som alla människor tycker? Jag säger det jag tycker o tänker.. Då behöver hon inte säga "Ja, enligt dig ja" efter varje gång jag sagt nått!
Jag bokade ingen ny tid, behöver jag prata mer ringer jag någon annan!!

På vägen hem hämtade jag upp Robin o vi tog ett varv på stan, jag köpte nya jeans (som sitter asbra - typ alla mina jeans sitter som skit när jag gått ner så mycket i vikt så nya behövdes verkligen!) Jag köpte även en hoodtröja, hörlurar, solglasögon o en present..
Efter en stund mötte vi upp Matte o Dennis..
När de skulle åka till jobbet gick jag hemåt o började städa o packa lite inför resan till Göteborg på fredag! Gud vad jag längtar!! =)
Jag fixade även till det sista med alla märken från simskolan som jag ska åka o redovisa imorn på morgonen..


Nu på kvällen tog Andreas o jag en liten promenad vid strömmen - jag köpte glass som var riktigt god (hallon o saltlakritz)
Nu blir det snart att sova för att komma upp skapligt imorn, då blir det först en sväng till badet o efter det upp till Himpa för att säga grattis till Emmie som fyller år imorn!

På onsdag eller torsdag tänkte jag ta tag i det där med bilderna från Sweden Rock o dessutom slänga upp lite bilder från i söndags när vi badade o grillade..
På onsdag blir det även besök hos frissan för klippning o färgning, det blir mörkt med lite ljusa slingor! Till hösten är tanken att färga håret svart eller riktigt riktigt mörkt brunt - så då får jag ta bort det röda som är i den färgen jag har nu..
____________________________________________________________________________________

" -12... +4... nu vet jag inte... får kolla snart igen "

// Lisa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0