Facebook o utgång ikväll...

Hej hopp!
Dags att skriva lite igen kanske?!

Det är sjukt hur fort dagarna går.. Nu är jag hemma en sväng innan det är dags att fara ut igen! De senaste veckorna, månaderna så har prioriteringarna ändrats massor o jag trivs med det.. Kanske har det att göra med att det nu är sommar o jag är ledig o kan göra vad jag vill eller så har jag blivit såhär - gör saker hela tiden! Men det gör inget - det känns bra!
Är knappt hemma - men vad ska jag göra här? Känns onödigt att engagera sig o göra iordning när jag snart ska flytta härifrån iaf.. Vill ha en ny lägenhet snart så jag kan börja om från början - göra som jag vill!

Nu är jag hemma o fixar lite inför visningen av lägenheten som ska vara senare.. Ni vet hur man kan fastna för röster? Han som ska komma o kolla på lägenheten har en sån röst som jag fastnade för direkt. Helt skumt! Är verkligen nyfiken på vad det är för kotte som ska komma sen.
Innan han kommer ska jag göra mig iordning inför kvällen! Ska ut o dansa o ha kul o fira att Folke har fått motorcykelkörkort! GRATTIS!


Jag har fallit för grupptrycket denna gång - har skaffat facobook.. hmm.. Jag skulle ju inte ha det hade jag ju bestämt mig för! Men det är mycket som jag gjort den senaste tiden som jag aldrig tänkt att jag skulle göra så varför inte skaffa facebook också?


Igår var jag ute hos Thina en sväng.. huset var hur mysigt som helst - det ser ut som ett sånt hur som skulle kunna ligga uppe i ett träd! Hihi.. Det blev badminton, massor med bilder o prat - riktigt trevligt var det =)

Nej, göra sig iordning o städa lite var det.. måste ju hitta kläder att ha på mig också.. hmm, hur ska det gå??

_____________________________________________________________________________________

" Flashbacks som får mig att må så jävla dåligt "

// Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0