Utmaningen avklarad...

Idag är det inte lite varmt ute... Är hemma efter ett lugnt o skönt förmiddagspass på jobbet. Nu ska jag byta om o ta det lite lugnt för att sen åka till mamma o pappa o käka mat. Efter det blir det väl att bda någonstans.. men jag får bara doppa mig till höfterna..
Anledningen? Min navelpiercing som jag gjorde igår =)
Är verkligen supernöjd - det blev hur snyggt som helst!!
På vägen upp till Lucky 7 slog nervositeten in o jag tryckte i mig typ 4 dextrosol på ett par minuter.. Precis som när jag gjort mina tatueringar så ville jag vända o gå därifrån..
Väl inne i den lilla rummet var jag ganska stressad.. kändes som att jag ställde tusen frågor! Väl uppe på den där britsen kändes det som om jag låg på ett operationsbord..
Han sa att det skulle kännas mindre än ett stick i fingret o det gjorde det väl inte direkt men det gjorde mindre ont än jag trodde att det skulle göra..
Det blev toppensnyggt!! Nu ska jag snart beställa tid för ny tatuering också.. =) Nr 3 är på gång...

Resten av dagen berättar jag om sen...

Nej, nu är det snart dags att åka.. får se om jag har tid att uppdatera lite senare annars hörs vi imorn!
Ha en toppen dag i solen!
Puss o Kram
______________________________________________________________________________________

" Har det känts så här förut?? "

// Lisa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0