En liten update...

Imorse när Emmie kom till jobbet möttes hon av en inte alls för rolig syn.. Utanför grinden låg en kille som inte alls såg särskillt pigg ut..
Hon ringde till mig o berättade att han inte rörde på sig.. när jag kom dit hade han satt sig upp o vi hämtade lite vatten åt han.. Efter en utekväll hade människan somnat där.. han kompis som hade bodde hos bodde på andra sidan gatan! Efter en stund vinglade han iväg..

Efter besöket på Lucky 7 igår blev det lugnt ett tag, vilket var välbehövligt! En stund innan bion började gick vi o käkade på Coffeehouse.. Vi satt ute o det var hur härligt som helst.. god mat o trevligt sällskap =)
Bion - Twilight Eclipse - var riktigt bra.. Filmen var typ 2 timmar men det kändes mycket mycket kortare.. men bra var den!


Idag har Andreas o jag varit hos mina föräldrar.. Vi käkade o sen badade vi där lite.. eller jag badade benen.. =P
Men det var för varmt för att det skulle svalka men hoppas på lite kallare i vattnet imorn då det förhoppningsvis blir att åka ut till någon sjö..
Andreas ska till Mantorp på Gatebil..


Ikväll blir det att vara hemma - se på film, plocka lite här hemma o sen sova!


_______________________________________________________________________________________

" hjärta, hjärna o en liten magkänsla "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0