I en annan stad... o planer framåt..

Sitter i soffan hos mormor o morfar.. Pappa o morfar styr med någon datagrej o mamma o mormor har precis varit o handlat.. Skulle följt med men var helt slut o somnade i soffan =/

Här är det varmt idag, solen lyser o det finns inte ett moln på himlen. Så underbart! Om en stund kanske vi ska ner o bada.. Eller vi får se.. jag ska iaf gå ner till vattnet - det är så fint nere vid stranden!
Senare ikväll kanske det blir att åka till mina kusiners sommarstuga.

Imorn fyller mormor år så då kommer det lite besök.. Vi åker väl hem under eftermiddagen eller tidig kväll skulle jag tro.


Vad hände igår då??
Inte så mycket egentligen.. men en bra dag var det! På morgonen for jag runt o plockade iordning efter shoppingen på Ullared.
Efter att ha käkat lite så blev det en sväng upp till stan där jag mötte upp Robin o Dennis som satt o tog en fika. Sen åkte vi upp till Himpa för att hämta katalogen som jag skulle låna av Emmie men med min vanliga tur så var det självklart fel katalog! Hm, det är skumt det där att jag inte ska kunna få tag på den.. börjar dessutom bli osäker på vilken katalog det verkligen är det handlar om. Om det är Ellos eller inte o vilken av dom det är i så fall.. Ajaj, jakten fortsätter!

Efter Himpa blev det en liten sväng till Skarphagen för att sen åka ner till Robin. Där satte jag mig vid datorn o letade efter nya låtar till min mp3. Hann inte så mycket innan det var dags att fara iväg igen. Vi skulle käka mat hos Robins bror.
Efter att ha fått i sig ännu mera mat gick vi tillbaka till Robin o jakten på låtar fortsatte.. Så nu har jag en massa bra låtar att lyssna på =)



Framåt då?
Ska vara här tills imorn..
När jag kommer hem imorn blir det väl lugnt, får väl se om jag hinner träffa nån.
Torsdag till fredag kanske det blir att åka iväg någonstans - det hoppas jag på! Vi får se..

lördag är det möjligt att det blir paintball eller så blir det en tripp till Sthlm för att hälsa på Linda o hennes bäbis! =) Om jag inte åker till Sthlm på lördagen hoppas jag på att kunna åka dit på söndag..

Nästa vecka på måndag till onsdag ska Emmie o jag åka till Örebro.
Torsdag
ska hon o jag simma.. O på fredagen fyller Robin år så då hittar vi förhoppningsvis på nått kul!



Men ha det så bra nu allihopa!
Nu ska jag njuta av solen när den nu är framme igen!
Kanske hörs senare!

____________________________________________________________________________________

" Nu har jag väl snöat in mig igen.. "

// Lisa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0