Dagar jag aldrig kommer att glömma...

Tillbaka i underbara Norrköping sen några dagar.. Det har varit full fart o har inte haft tid att skriva nått!

I Onsdags åkte jag som sagt till Ullared med Emmie o hennes mamma, pappa, mormor o morfar. Väl framme i Ullared fixade vi runt lite med husvagn o alla sakerna innan Emmie o jag begav oss in i shoppingdimman =) 4 timmars shopping blev det första dagen o 1700kr spänderade.. på enbart kläder ska tilläggas =P
Emmies shoppade inte lika mycket som jag.. hmm.. får lära henne det där tror jag!

Dag nummer 2, torsdag, blev det en heldagsshopping, 8timmar o alldeles för mycket pengar försvann.. men jag köpte en massa presenter o saker till min framtida nya lägenhet..Den kommer bli riktigt snygg vill jag lova. Med lite hjälp från Robin o Emmie så kommer den att bli oslagbar!

Fredag o dags att bege sig hemåt men innan det skulle vi väl hinna med lite shopping till.. =)
Vi åkte fram Ullared någon gång runt 12.
Jag tackar Emmie o hennes familj för att jag fick följa med dom.. det var riktigt trevligt!!


Fredagen fortsatte i full fart när vi kom hem.. Efter att vi hade fått in alla saker blev det en dusch o så gjorde vi oss iordning för att ta ett varv på stan. Vi började hemma hos Tove o därifrån blev det Trädgårn, vidare mot Grand o sist Cromwell.. Kvällen var helt perfekt! Jag hade hur kul som helst men det blev lite för mycket, benen var inte riktigt som de skulle när jag väl skulle försöka traska hem. =P

I lördags var jag inte alls med på banan.. det tog hela dagen innan jag hade återhämtat mig.. Sov gjorde jag väldigt länge o dagen blev tidig kväll innan jag gjorde något vettigt!
Det blev en snabbsväng hem för att lämna o hämta saker o sen bar det av upp till Skarphagen för att käka mat o sova lite till..
Vid 22 åkte vi mot Eurobowl. Vi var runt 15 stycken som spelade o det var hur kul som helst! Under fredagen hade vi träffat ägarna till Eurobowl, riktigt trevliga verkligen o vi lovade att under lördagen dyka upp o köra..
Jag vet inte om det var tur eller skicklighet men för mig gick det hur bra som helst att spela! Helt ärligt så tror jag att det mest var tur. Vi får ta en omgång till snart så får vi ta reda på det där.
Efter bowlingen tänkte vi dra ner till Grand en sväng men kön var lång o det regnade massor.. efter en snabbsväng till Dehli så gick vi hem - köpte med en pizza, satte igång en film hann somna innan jag ens fattat handlingen i filmen.

Söndagen sov jag alldeles för länge också men inte alls lika länge som lördagen, kl 12 vakande jag igår o blev förvånad över att klockan var så mycket.
Efter ett varv på stan gick jag o Robin hem till mig o jag fixade iordning lite bland alla inhandlade saker =) Efter en stund dök Samme upp o vi åkte hem till honom för att sätta igång nerladdningen av filmer för att sen åka mot mataffären o handla mat inför kvällen. Tillbaka hos Samme blev det matlagning o film.

Idag ville jag inte sova bort hela dagen o ställde klockan på 8 men det var väl lite väl optimistiskt. Jag kom upp ur sängen strax före 9.
Nu ska jag ta en dusch, möjligtvis käka lite frukost o sen fixa iordning lite här hemma.. Om några timmar ska jag åka upp till Himpa en sväng o hämta en katalog som jag ska låna av Emmie.
Vad som händer resten av dagen märker vi =)


Det har varit helt perfekta dagar o jag njuter till max!!
Inte många dagar kvar på semestern så det är bäst att göra det bästa av dom!

___________________________________________________________________________________

" Jag tror inte jag förstår vad som händer... "

// Lisa








Kommentarer
Postat av: mi

Jag har också haft helt fantalastiska dagar, tackar för det :) Vi ses på Himpa om några timmar. krams

2010-07-26 @ 10:49:04
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0