När jag måste stanna upp...

Borde göra något vettigt.. borde städa, borde ta mig upp ur denna soffa, borde ta ett beslut...


Jag vet att det inte går längre, att det inte kan vara såhär.. att leva i denna värld är inte möjligt! Även om jag önskar att det gick..
Jag kastar undan tankarna så fort de kommer o kör mitt eget race - sen kommer någon o säger "STOP! Sakta ner...!! Du måste tänka efter o ta ett beslut"
O då får jag panik.. allting bara skakar o jag blir som en zombi.. jag tar mig inte någonstans o får ingenting gjort!

Ibland är allting så klart o ibland går det inte alls!!

Nej, nu ska jag sparka mig själv o röven o ta mig upp ur denna jävla soffa o få något vettigt gjort idag!!
Vad det blir märker vi, ska väl börja med att göra mig iordning..

_________________________________________________________________________________________

" Det kommer lösa sig, det kommer att bli bra - jag vet det.. det kommer bara ta lite tid "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0