Sol, bad o grillning

Måndag o jag är ledig... det känns så himla bra!! Har bara ett pass kvar att jobba o det är den 13 juli..

Gårdagen var helt perfekt.. =) Efter en lugn morgon hämtade jag upp Emmie strax efter 12 o vi åkte för att hämta upp Robin o möta upp Folke o Tove sen åkte vi ut till Kolmården o badade..
Det var varmt i vattnet o helt underbart! Fram tills 5 minuter innan vi skulle åka hade jag klarat mig från att doppa magen men sen var det någon som slängde ner mig i vattnet.. Jag håller Robin ansvarig om det blir något fel på min piercing.. =P Nej, det ska säkert gå bra..
Hemma i stan igen var vi strax efter 17 tror jag, hade ingen direkt koll på klockan o det känns skönt att slippa ha det! Emmie började prata om att grilla så vi åkte till affären o köpte mat. Det blev e sväng hem till Emmie för att hämta lite kläder o en sväng hem till mig för att jag var tvungen att tvätta piercingen innan vi åkte upp till Skarphagen o grillade med Matte o Elfa..
Efter grillningen tittade vi på film o sen var det dags att åka hem eftersom Emmie skulle upp o jobba kl 05:30.
Tack för en helt underbar dag!!


Nu ska jag hoppa in i duschen o sen åka för att prata med den där tanten igen.. Tänkte först inte åka men det får bli sista gången där sen byter jag människa att prata med! Så jag får någon vettig!
Sen blir det in till stan en sväng o efter det vet jag inte än.. Kanske hem o städa o fixa iordning på allting efter simskolan som ska redovisas imorn.

________________________________________________________________________________________

" Lycka mitt i sorgen "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0