Nya skor...

Igår var det ännu en dag med full fart.. o jag trivs =)
Dagen började med att jag mötte upp Robin i stan, vi tog ett varv på stan o jag lyckades, trots att jag inte skulle, köpa ett par skor. =P
Efter en stund gick vi o lämnade in Robins mobil o sen blev det ett varv till på stan.. o efter det en glass. Vi satte oss på stranden som de fixat till utanför Fräcka Fröken.. o sen gick vi till Vasaparken en stund..
Sen var det dags att traska bort till Sussie´s för att klippning o färgning.. Jag blev ljus denna gången, för mig känns det väldigt ljust eftersom jag varit så mörk innan - men jag kommer nog att trivas.
O till hösten bir det mörkt igen, riktigt mörkt, nästan svart..

Sen bar det av hemåt o strax efter det mot Maxi för ytterligare shopping.. Andreas skulle försöka hitta nya skor o nya shorts men trots massor med både snygga shorts o skor hittade han inget som var tilräckigt bra.. =P
Jag däremot hittade två par skor till.. hmm..
Det blev ett par med hög klack o nitar som jag ska försöka överleva i en utekväll i Göteborg o sen ett par flippflopp med nitar..

Nu idag ska jag åka hem till mamma o pappa som i o för sig inte här hemma men lillebror är..
Det blir väl sol o bad (benen=P) o sen bara ta det lugnt.. Tar med datorn så jag övervlever dagen.. Tänkte ta med en bok också o se om jag kan läsa ett par sidor.. Började på boken förra sommaren men har nog inte kommit mer en ett kapitell så lär få börja om..
Ska följa med lillebror o handla också..


Hörs senare!!
Dags att göra sig iordning o åka iväg


_____________________________________________________________________________________

" Jag sover någon annanstans för att hjärnan ska få komma ikapp o för att allting ska landa "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0