Lämnar Norrköping några dagar...

Imorn åker jag iväg... med Emmie o hennes familj.. till Ullared! Ska bli superkul o dessutom skönt att komma bort en stund!
Vi åker imornbitti o kommer hem någon gång under fredagen..
Så min dåliga uppdatering som varit nu några dagar kommer att fortsätta ett tag till... =/


Funderade på att gå på Winnerbäck på fredag i Västervik men nu blir det Ullared istället o så får vi lösa det där med Winnerbäck senare i sommar.. =)
I höst blir det Håkan o Volbeat.. riktigt nice!!


Idag har jag städat lite o packat inför resan imorn.. I eftermiddag blir det antingen bad eller en långpromenad beroende på vädret.

___________________________________________________________________________________

" Jag går i min egen lilla värld "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0