It ain´t me babe?!

Denna natt kunde jag lika gärna varit utan.. sov verkligen hur dåligt som helst!! O nu har jag ont i halsen =(


Det är konstigt hur fort man kan snöa in sig o så är man tillbaka där man började för så länge sen.. Jag hade bestämt mig för att det inte skulle vara så här. Jag trodde att det skulle vara annorlunda men jag tror tyvärr inte att det kommer att vara det! O det är väl antagligen jag som måste tänka om!!
Jag antar att det är saker som jag måste jobba på för att det ska ändra sig o för att det inte ska vara som det alltid förut har varit..
Men när saker runt omkring är annorlunda - borde jag inte reagera annorlunda o vara annorlunda då?? Vad är det för fel??
Är det att skylla ifrån sig om man säger att så som det har varit har fått mig att vara så här.. att reagera såhär o att det är därför jag reagerar o är så här nu?! Att allt det gamla sitter kvar o det är svårt att se att denna gången kanske det inte är samma sak?? Att det faktiskt kan vara annorlunda...



Igår blev det inget bad för mig, det var för kallt!! Vi åkte till mina kusiners sommarstuga o fikade o kollade runt en stund.. När vi kom hem till mormor o morfar igen runt 22 käkade vi lite o sen gick jag o la mig - fortfarande helt slut.
Vid 23 när jag precis skulle släcka ringde Andreas o berättade att dörren nere i trapphuset inte gick att öppna.. Som tur var hade det varit fler som skulle in som hade ringt till någon i deras familj som fick komma ner o öppna.. Andreas fick ringa till jouren men de gjorde inget igår - det var för dyrt att ringa in någon så Andreas fick ställa upp dörren som fick stå öppen över natten!


Nu ska jag gå ner till vattnet en sväng.. Ta med mig kameran o bara sätta mig o bara vara!!
Tyvärr är det inte lika soligt idag men men..


______________________________________________________________________________________

" **** *** *****? "

// Lisa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0