En mycket trevlig kväll...

Kvällen igår hemma hos Emmie var riktigt trevlig.. hennes mamma, pappa, bror, mormor o morfar o så jag var där.. Vi käkade grillat kött o klyftpotatis - hur gott som helst!
Problemet var att jag inte var jättehundrig eftersom jag hade ätit kinamat tidigare på dagen.. men jag åt iaf massor, det var ju så himla gott.. =P

Nu ska jag göra mig iordning o traska in mot stan.. ska hämta ut något paket på vägen också. Har inte en blekaste vad det kan vara så vi får väl se..
På stan ska jag möta upp Robin som ska lämna in sin mobil sen blir det nog lugnt fram tills jag ska klippa mig kl 13..

Efter klippningen ska Andreas o jag åka till Maxi tror jag, han bror ska väl med också, o kolla på shorts till Andreas.
Vad som händer efter det vet jag inte - vi får väl se..
Kanske ska lägga upp lite bilder här - eller vad säger ni?? Haha.. är ju lite seg som ni märkt!

________________________________________________________________________________________


" I mitt huvud vet jag vad som behöver sägas men det svårt att få ut det genom munnen "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0