Äntligen...!!

Har jobbat klart mina fyra 11,5timmars pass nu o det känns verkligen toppen!! =) Är helt slut men jag tror inte att det bara har med jobbet att göra, tyvärr!

Imorn är det avslutning på simskolan.. efter det blir det hem lite snabbt för att lämna av lite saker, byta om o gå in mot stan för att möta upp Robin..
I stan, kl.14, väntar en ny utmaning. Helt ärligt så är jag inte speciellt nervös men det brukar komma när jag står utanför o inser att det är på allvar.. Men det är ju något jag vill så det är bara att köra! =)
När utmaningen som är mycket efterlängtad är klart så blir det lugnt en stund, för det behöver jag - vila! Kl 18 är det bio - Eclipse o innan det blir det middag någonstans..
Hoppas på en helt underbart fredag!


På lördag blir det jobb igen - Min bror som ställde upp tåv pass för mig så jag kunde åka på Sweden Rock ville bli av med två pass i helgen. Så lördag 05:30-12:45 jobbar jag. Skulle tagit söndag morgon men bytte med en annan som vill jobba på söndag så mitt sista pass blir 13juli 05:30-12:45..
Efter jobbet på lördag så blir det antagligen att åka o bada någonstans - ska ju bli asvarmt! Så Andreas o jag packar nog badkläderna o åker till någon sjö..


Det är ju Gatebil nu fredag till söndag men tyvärr tror jag inte att jag kommer komma dit i år.. =/ Det är så mycket annat som händer.. =)

___________________________________________________________________________________

" Jag ler faktiskt ibland =P "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0