Snart helg...


Mina knän är mycket bättre.. så förhoppningsvis blir det träning på söndag. Ska ringa till min massör snart - hon får hjälpa mig att hitta några bra övningar eller nått så att jag kan bli bra i mina knän o stärka dom lite.


Idag sitter jag hemma och jobbar på förmiddagen.. På morgonen idag var jag med Andreas på sjukhuset, man blir fortfarande lika förvånad över hur de gör. Idag hade sköterskan i och för dig sterila handskar men hon for omkring o tog i flaskor och annat i andra rum.. då är det ju ingen mening att använda sterila handskar.
Andreas är fortfarande trött o sover nästintill hela dagarna.. tänkte jag skulle få upp honom ur sängen snart så vi kan käka lite lunch innan jag ska gå till jobbet.


Imorn är det ledigt, ska verkligen bli skönt att vara ledig. =) Emmie kommer hem från Örebro en sväng så imorn kväll kanske det blir att träffa Emmie o några andra. Annars i helgen blir det väl att fortsätta städa - har börjat städa i den stora klädkammaren - det behövs verkligen. Måste även ta fram den hemska dammsugaren.
O sen blir det förhoppningsvis träning på söndag..


______________________________________________________________________________________

" Slår bort tankarna när de kommer "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0