Kortspel med trevliga pojkar...

Hmm... Trött och lite huvudvärk. Stannade inte hemma igår. Andreas var ju iväg och fixade med 740´n. Ca 20:30 blev jag hämtad av Robin och någon som kallades för Pusslet.
Åkte upp till Skarphagen där vi (Matte, jag, Pusslet och Robin) spelade kort och hade jävligt trevligt faktiskt. Strax efter 2 bar det av ner till Henke, som trots att vi pratat med honom innan hade gått o lagt sig när vi kom. Kvart i tre åkte jag hemåt.
Hemma någon gång vid tre men kunde inte sova. Låg och funderade en massa. Frös gjorde jag också, massor massor. Började med att hämta två filtar - vilket inte hjälpte. Sen var det tröja och byxor på. Frös fortfarande. Strumpor nästa - och efter det ett par tjocka tofflor. Då började värmen i kroppen stiga lite. När jag vaknade imorse var jag jättevarm och fick slänga av mig allt igen.

Ska snart hoppa in i duschen - försöka piggna till lite. Kanske borde få i mig något att käka också. Runt kl. 13-14 ska jag och Emmie åka till IKEA. Handla en massa möbler hoppas jag på. =)
Ikväll blir det iväg någonstans igen, kanske Skarphagen, kanske någon annanstans. Mer kortspel? Kanske.. men det gick inte så bra för mig igår, eller nja, lite från och till. Det hade gått bättre om Matte och Robin inte att ändrat om mina kort.

_____________________________________________________________________________

" Du får aldrig säga nej "

// Lisa




Kommentarer
Postat av: saynoo1

Ha en finfin lördag:D

2010-01-09 @ 10:52:40
URL: http://hollywoodnews11.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0