Ett intresse inte likt något annat...

Efter besöket på sjukhuset i Linköping hann jag hem en sväng.. det blev inte länge men någon timme iaf.
Strax innan jag skulle gå till jobbet ringde min chef och frågade om jag kunde köra den nya gruppen idag, den som jag hade i söndags. Tanken är att jag bara ska ha gruppen när någon av de andra två tränarna inte kan komma. Idag kunde ingen av dem.. så jag fick köra själv. Det gick bra men det var lite synd att jag inte fick reda på lite tidigare att jag skulle jobba 1,5 timmar längre än tänkt. Men men.. jag hoppas att de andra gånger får reda på det ett bra tag i förväg. Blir liksom lite lättare att planera då.
Det är så kul att se många av de barn som går i den gruppen. Det är barn som är utplockade från olika grupper och satta i samma. De är väldigt duktiga och de har ett intresse och en vilja att simma som är enorm. Det är jättekul att se verkligen. Särskillt en kille som försatte att simma ca 20minuter till efter att passet var slut. Under träningen så ville han knappt stå stilla utan ville simma hela tiden. Vissa delar av passen hade de ju lite svårt att lyssna bara för att de ville simma men jag är glad att detta intresse finns.. =)

Besöket i Linköping blev inte så långt, vilket var skönt. Andreas värden är fortfarande bra om man tittar på röda och vite blodkroppar och trombocyter (eller hur det stavas)
Vi fick reda på att behandlingen imorn ska gå vidare.. Jag antar att det är nästa block som startar. Andreas kommer därför att få behandling imorn och kommer också att läggas in. Vet inte om han för komms hem i helgen - det beror på hans värden och en massa annat skulle jag tro.

Imorn alltså - till Linköping igen. Åker tillbaka så jag kan börja jobba kl 15. Slutar 21:30. Fredag är det heldags jobb 8-18:40. Det är mycket denna veckan - hoppas det blir lite mindre nästa.. Är verkligen helt slut och det är två dagar kvar. Hmm..


_________________________________________________________________________

" bara lilla jag "

// Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0