En bra helg faktiskt...

Att jobba i fredags gick ganska bra faktiskt.. jag kände mig lite bättre. Hälsade på Andreas på förmiddagen o åkte direkt till jobbet från Linköping.
Det var möjligt att han skulle få komma hem redan på kvällen om han hade mindre än 0,2% av det läkemedel han fått kvar i kroppen. Klockan 19 när de tog prover som ca 2 timmar senare gav svaret 0,3% talade om att han var tvungen att stanna till lördag morgon.

I fredags hade jag Jenny på besök, vi käkade mat o hade riktigt trevligt. =)
I lördags hände det inte så mycket under dagen. Jag for omkring o städade lite här hemma. Kl 16 hämtade jag upp mamma o pappa o deras grannar o körde dom in till stan. Detta när jag hade tagit mig loss med bilen som hade fastnat i snön.. Tog ett bra tag innan jag tog mig loss. Väl hemma igen städade jag lite till, tills Martin kom på besök - vi käkade lite o kollade på film. När han höll på att somna i min säng bredvid Andreas tyckte jag att det var dags att han flyttade på sig. Först tyckte han att jag skulle sova i soffan men nej.. det var han som fick sova där.

Idag har jag kört curling för andra gången i mitt liv.. det är riktigt kul alltså. Får se om jag klarar mig från träningsvärk o blåmärke på knät som jag fick förra gången. Efter det var det dags för lite mat o sen hjälpa mamma mig o färga mitt hår (endast utväxten som blivit lite för lång nu)
Sen har det inte hänt så mycket mer.. jag har läst lite tidningar, satt upp gardiner i andra fönstret i vardagsrummet o kollat lite på tv.
Vi bestämde sen att vi skulle kolla på en film som jag trodde vi hade på datorn men det visade sig att Andreas inte lagt över alla filmer från de USB-minnen vi fått låna. Massor med filmer saknades så nu får vi låna hem dom igen. Så vi får glo på något som går på tv istället.

Imorn dags att jobba igen. Först ska jag träffa Sofie.
Tisdag är ska jag följa med Andreas o ta prover på sjukhuset. Onsdag är det dags att åka till Linköping för behandling igen men då är det bara över dagen.
Men vi får väl se hur denna veckan blir o vad som händer mer.. håller tummarna för att det blir en bra vecka.

____________________________________________________________________________________

" Helgerna går alldeles för fort "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: mi

Helgerna går på tok för fort! :(

2010-02-08 @ 13:43:16
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Jo jag vet, jag mår bättre idag, jag tror inte direkt att det har något med Örebro att göra, det går alltid över till dagen efter.. Hur är det med dig då? kramar

2010-02-11 @ 08:35:10
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: Robin Hagström

nu får du blogga snart tycker jag!!! Saknar dig ju!!!

2010-02-11 @ 13:47:19
URL: http://tintin1331.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0