Att inte räcka till...

Natten var riktigt hemsk.. först kunde jag inte sova, sen vaknade jag mängder med gånger hela natten.. Vaknade flera gånger av att jag hade svårt att andas, vaknade av mardrömmar, vaknande av massa konstiga anledningar.
Känner mig inte ett dugg utvilad.

Många tankar for genom mitt huvud igår.. Dåligt samvete, vilket jag nog egentligen inte borde ha men det är inte lätt när ens känslor säger annat. Det är så mycket o jag vet att man inte kan hinna med allt.. men..
En känsla av att förlora någon/några som betyder så mycket.. Jag gör allt jag kan men ibland räcker man inte till.. man kan inte vara över allt.. o orken finns inte...
När jag väljer att vara hos någon är det någon annan som man väljer bort. När tiden kommer i kapp är jag rädd att andra ska vara borta!



Winnerbäck - Tidvis


________________________________________________________________________________

" Vilsen "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: mi

Man har bara så många sekunder på ett dygn, du kan inte göra mer än att träffa de du hinner och välja de du väljer, du kan ju alltid välja de andra nästa gång, för stannar de inte länge nog för dig att andas emellanåt så kan de inte vara värda allt för mycket, varför för dig, eller du för dem, för bryr man sig så stannar man. Du får inte glömma att ta hand om dig själv. Du behöver egotid som bara tillhör dig och ingen annan. Jag sov lika dåligt och ytligt själv inatt, eller inte mardrömmar men konstiga drömmar, ramlade ur sängen och mitt i natten kom jag på en seminariumfråga.. Knepigt det där med sömn, jag hoppas att du sover bättre inatt.. krams

2010-02-04 @ 18:33:32
URL: http://b

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0