Snökaos o ännu mera cellgifter

Hemma från jobbet, riktigt skönt att sluta tidigt. var hemma strax efter 19. =)
Har käka lite o sitter nu i soffan. Ska snart ta mig här ifrån, tvätta håret, lägga en hårinpackning, lägga en ansiktsmask, sätta mig i soffan o måla mina tånaglar tror jag..


Imorse var det dags att åka till Linköping igen. Det var totalt snökaos på vägen o det gick inte alls fort. Fick åka tidigt för att hinna. Mot Linköping var det ganska lugnt, det var tur att vi inte skulle norrut. Ca var 10:e minut kom det ett trafikmeddelande med något olycka eller liknande - många av dom var i norrgående riktning mellan Linköping o Norrköping o försatt norr ut en bit förbi Norrköping.
Ungefär halvvägs till Linköping var det totalt stopp på andra sidan o vi hoppades på att det skulle lugna ner sig innan vi skulle hem igen.
Väl i Linköping var det dags för nya prover o sen behandling nästa med en gång.. Andreas får idag o några dagar framåt samma behandling som han fick för tre veckor sen. Jag håller tummarna för att det inte blir lika jobbigt som efter förra gången. Risken finns att det blir så men det är bara att hålla tummarna för att det inte blir så. Om värdena ser bra ut får han nog komma hem på lördag. Sen ska han ytterligare en gång, om tre veckor till få samma behandling en sista gång. (Tror att det var tre gånger han skulle få den)


När vi skulle åka hem hade det slutat att snöa i Linköping o vägen var snöfri men ju närmre Norrköping vi kom ju sämre blev väglaget. Inte alls kul att vara ute på vägarna idag vill jag lova.


_____________________________________________________________________________________

" O så var man själv hemma igen då "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: mi

Jag gav mig ut på längdskidor istället, inte det lättaste det heller, för det var typ snöstorm här med.. Jag ska hålla tummarna för att det går bra för honom.

2010-02-04 @ 10:11:24
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Jo jag vet! jag som varit still så länge nu är helt slut i kroppen! :P

2010-02-04 @ 10:13:05
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0