Frisk snart??

Förhoppningsvis är jag frisk snart.. även om det inte riktigt känns så men hade inte halsfluss vilket känns bra.. Så nu är det bara att fortsätta hosta o lida av halsont tills det går över av sig själv. Vi får väl se om jag kan börja jobba på måndag..

Efter besöket på vårdcentralen åkte jag till Hagebycentrum o lyckades hitta en skjorta, ett par jeansshorts, ett par jeansleggings o tre par trosor. Hemma igen var det dags att ta tag i dammsugningen som jag skjutit på alldeles för länge. Nu är ena badrummet, sovrummet, arbetsrummet o halva vardagsrummet klart.
Har precis käkat lite o ska väl dammsuga resten snart. Problemet är ju att man blir helt slut med en gång när man är så förkyld.


_______________________________________________________________________________________

" Bara att vänta "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0