Sjuk...

I natt har jag knappt sovit.. har vaknat massor med gånger. Det började med att jag igår när jag skulle sova fick extremt ont i halsen, det kom från ingenstans. Tog halstabletter men det hjälpte knappt. Hade ont i halsen hela natten. Drömde jättekonstigt, kände mig stressad i drömmarna o när jag var vaken kunde jag inte slappla av. Hjärnan gick på högvarv men jag tänkte inte på något speciellt - hjänan liksom bara arbetade utan att varken arbeta med något eller komma fram till något. Någon gång tidigt imorse när jag lyckats sova en stund vaknade jag o mådde riktigt dåligt. Jag hade fått feber.. TOPPEN!! GRATTIS!
Andreas fick hämta vatten o värktabletter, vad klockan var har jag ingen aning om. Senare var tänken att jag skulle följa med Andreas till sjukhuset men han fick åka själv. När han kl 10 kom hem igen kände jag mig lite bättre o hade kunnat sova lugnt o utan att känna den där konstiga stressen. Nu tror jag att febern har gått ner men jag känner mig helt slut.

När jag hade släpat mig upp ur sängen vid 11.30 tog jag en lång dusch, det var riktigt skönt. Ligger för tillfället i soffan i tittar på film.. Här lär jag ligga ett tag.. Har 5 filmer att titta på.. Tittar nog inte på alla idag men minst 2 blir det nog. O att städa som jag skulle göra idag blir nog inte av. Kanske senare beroende på hur jag mår... Måste vila nu..
Hörs senare...

______________________________________________________________________________________

" vila "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Jag känner igen den där känslan av att hjärnan jobbar med ingenting och inte kommer fram till något eller, att vara stressad. Kännt lika dant många gånger, jag hoppas att du kan vila i lugn och ro nu utan den där gnagande stressen och att du blir frisk lika plötsligt som du blev sjuk.. Krya på dig. kram

2010-02-23 @ 15:49:37
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Jo, det är alltid mycket som ska göras och man vill gärna följa med och hinna med allt. Jag älskar IKEA och kan åka dit hur mycket som helst. :P Jag hoppas att då mår tillräckligt bra för att följa med dit du själv vill.. Ska hålla tummarna för dig imorgon!

2010-02-23 @ 20:08:39
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0