Inget vettigt...


Vissa saker krävs för att må bra.. för att man ska känna att man trivs! För tillfället känns det som att jag saknar många många av dom sakerna...
Det värsta av allt är att jag fastnar i mina egna tankar! Det går inte att ta sig ur.. det bara fortsätter.. Att jobba är det bästa sättet att slippa tankarna men så fort jag lämnar jobbet kommer de tillbaka.. att hålla igång hela tiden, jobba o alltid ha något att göra är det helt klart det bästa!
Om jag bara att tänkt annorlunda, gjort annorlunda hade saker o ting varit på ett annat sätt idag? På ett bättre sätt? Jag kan inte påverka vissa saker, det vet jag men kanske hade jag kunnat påverka en del?

Många minnen har börjat snurra, många bra minnen. Är det då inte konstigt att det gör så fruktansvärt ont?
Kanske är det vetskapen om att vissa saker inte kommer att hända igen som skapar denna hemska känsla.. Visst är jag glad att jag har dessa underbara minnen men känner en saknad av att vissa saker inte kommer att komma tillbaka. Vissa foton får mig att gråta även om jag den tiden hade så jävla kul!! Man inser att man måste ta tillvara på de stunder när man trivs, för rätt som det är är de borta!
Jag vet att jag bara ser bakåt.. men vad ska jag göra när jag inte kan se framåt?? Jag vet inte hur nästa vecka ser ut, veckan efter det, vad jag gör om 1år, jag vet inte hur min morgondag ser ut.. jag vet inte ens hur min kväll ser ut.. Visst jag kan leva i nuet men då mår jag bara dåligt.. o att se bakåt får mig också att må dåligt..! Vad ska jag göra?


Har kommit på en sak till som jag ska göra på lovet.. baka.. Hur nu det ska gå till.. Men jag ska försöka iaf så får vi se hur det går.. =)

Gjorde igår en felanmälan till hyresbostäder om vårt avlopp i ena badrummet. Det har luktat konstigt o vi har fått hänga in en wunderbaum. Imorse kom de o ringde på precis efter att jag gått. Andreas stod o spanade ut genom titthålet men öppnade inte. De la in en lapp o jag ringde upp för ett tag sen. De skulle komma förbi direkt efter lunch men efter ett tag ringde de tillbaka o sa att de hade fått förhinder men att de skulle komma förbi före 14:30. Jag undrade hur lång tid det skulle ta men om det tog längre än till halv tre så var Andreas ändå hemma men att han är sjuk o inte så pigg.
Hans första reaktion i andra sidan luren var "Då vill vi inte komma!!" o så skrattade han o sa att han inte vill bli sjuk igen. Haha.. vad ska man säga?? Jag svarade att det inte smittade.. hahaha... det blir lite komiskt!
Efter ett tag frågade han om de inte hade varit hos oss förut. Tydligen så har de som bodde här innan haft problem också o att det berodde på anslutningen till tvättmaskinen o om man inte använde den på ett tag kunde det börja lukta o att man i så fall hälla i lite vatten i röret. Så vi ska testa o se om det blir bättre om vi tvättar lite.. Han ska ringa tillbaka på måndag.


___________________________________________________________________________________________

" Han kommer ju för fan bakåt " (En badvakt om en i vuxencrawl-gruppen igår när han försökte sig på benspark)

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0