Att få allt att gå ihop...

..det går inte.. jag hinner inte med det jag måste o inte heller det jag vill...
Länge sen jag skrev... o även om jag har tänkt att uppdatera så har det hela tiden kommit saker emellan. Dagarna går i 240 o orken blir inte bättre av det direkt.

Vad har hänt sen sist?
I måndags träffade jag Sofie - det var länge sen jag träffade henne. Jag hoppas verkligen att vi kan ses oftare än vi gjort på sista tiden. Var o hälsade på henne i deras nya lägenhet. Den var riktigt fin. =) Efter det jobb
I tisdags var det full upp. Först skulle vi åka o betala resten på soffan som senare under dagen skulle levereras (vilket vi fick reda på i måndags), efter det bar det av till sjukhuset för provtagning, efter det upp till gymmet för spinning & core, direkt hem för matlagning o sen vänta på att soffan skulle komma. Jag var hemma halv två o de lovade att komma mellan halv två o halv tre. När klockan blev strax efter två o de inte hade dykt upp ringde jag. De lovade att komma till halv tre. Men när jag åkte till jobbet strax efter halv hade de inte kommit. Men jag mötte dom nere vid dörren.
Efter en timme hemma var det dags att ta sig till jobbet för arbete till 21:30.
Igår stannade jag hemma.. orkade inte följa med Andreas o hans mamma till Linköping. Istället gick jag in till stan för att uträtta lite ärenden för att vid halv 12 gå upp till gymmet för att köra spinning. Hemma igen halv två - matlagning o sen iväg till jobbet. Hemma igen halv nio..


O så var det idag, torsdag. Hade tänkt att göra iordning lite här hemma men det har inte hänt så mycket. Har mest vimsat omkring o irriterat mig på att jag inte orkat ta tag i något o på att Andreas legat i sängen o soffan hela dagen.
Matlagning kl 13 o efter det dags att gå till jobbet.. jobb til 21:30.


Imorn.. jobb från 8.. på lunchen tänkte jag gå ett varv på stan o försöka hitta lite grejer, bland annat ska jag köpa en ställning till min boxningssäck. (Det är ofta nu jag känner att jag behöver något att slå på) Så i helgen får jag åka o hämta min boxningssäck hemma hos mamma o pappa.
Sen tillbaka till jobbet. Är hemma till strax före halv åtta imorn kväll.

Helgen blir förhoppningsvis ganska lugn. Kanske blir ett varv på stan med Martin som ska shoppa kläder..
Men vi får väl se. Imorn vet jag mer..

Nej, dags att sova o hoppas på att jag orkar upp ur sängen imorn så att jag kan vara på jobbet kl 8.

________________________________________________________________________________________

" En inre stress & oro men det är bara att lägga åt sidan o köra vidare "

// Lisa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0