Uppe före 9...

Vad jag är duktig... kom upp ur sängen 8:30 idag..
Om ett litet tag ska jag gå in till stan; hämta ut medicin till Andreas, köpa hårfärg (dags att färga utväxten), kanske ta en sväng på H&M, göra ett besök på makeup store, kolla i en affär på Drottninggatan (som jag inte kommer ihåg vad en heter), ta en sväng i affären korg o mattor (eller vad den heter) som ligger på Hospitalsgatan.

Detta ska jag hinna med o sen ska jag vara hemma så att jag kan åka med pappa till gymmet kl 11:30 o köra spinning o core.
Vi får väl se hur mycket jag hinner.. jag får vara snabb!

Nu ska jag gör mig iordning o sen traska mot stan..

_______________________________________________________________________________

" Full fart "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0