Promenad i regnet

Söndag kväll.. inte alls kul..
Känner mig bättre men har fortfarande lite ont i halen o vet inte än om jag ska jobba imorn eller inte. Har fortfarande en hemsk hosta också.. Vi får se hur det blir imorn. Måste väl bestämma mig ganska skapligt så de kan fixa ersättare om jag inte ska jobba.

I lördags kom Andreas hem får sjukhuset, ca kl. 13 var han hemma. Innan det städade jag klart. =) När Andreas kom hem hann vi prata lite innan han somnde i sängen o sov fram till 16 kanske.
Idag har jag försökt att få ordning i stora klädkammaren.. det är verkligen inte lätt. Det är saker över allt. Men jag har ändrat om lite o slängt lite kläder.. Får väl se om jag fortsätter projektet imorn.

För några timmar sen var Andreas o jag ute o gick en liten promenad.. gick en bit längs med strömmen - gud så härligt det är att bo i stan. =)
Det regnade ute men det var riktigt skönt.. Det var som höstregn. Det kändes som o det luktade som höst, det var mysigt men jag är glad att det inte är höst på riktigt. Nu vill jag ha vår!
Längs med strömmen stod det några människor o fiskade..

Nu sitter vi o tittar på hockeyfinalen.. jag gäspar o önskar att det var fredagkväll..!
_________________________________________________________________________________________

" Varför är det så svårt att ta beslut? "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi



" Varför är det så svårt att ta beslut? "



För att du måste ta dem själv..

2010-02-28 @ 23:33:24
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Tänkte kolla om jag har b-vitamin brist. Om jag har det kanske det är något som är lättare att åtgärda än resterande. Men jag är lite si och så med att egengligen gå dit, för de kommer ställa samma dumma frågor som alla andra läkare och jag är måttligt trött på de frågorna.. Men men jag valde ju det själv, varför jag ringde har jag nu har jag ingen aningen om nu, jag ångrar det nog egentligen.. Fast de kan vara bra och veta kanske..

2010-03-02 @ 08:34:17
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0