Överallt samtidigt...

Vill inte vara förkyld.. blir tokig. Skulla nog behöva vara hemma från jobbet för att kurera mig men att vara hemma för en förkylning känns bara larvigt. Problemet är att jag håller på att tappa rösten, inte lätt när man har ett jobba fär man måste prata hela tiden. Även om man försöker hålla tyst så är det inte lätt o rätt som det är så står man där o pratar massor.

Igår före jobbet började jag städa i ena badrummet. Började med att riva ut allting ur skåpen, torka ur dom o sen hann jag inte ställa tillbaka sakerna innan det var dags att åka till jobbet. Så nu ligger hälften av alla sakerna kvar på golvet. Hihi.. jag o städning går inte ihop. Först river man fram allting, börjar på alla ställen samtidigt så det ser värre ut en det gjorde från början. Sen tar det hur lång tid som helst innan man är klar! Tänkte att jag idag skulle bli klar med med badrummet.
Mitt mål är att innan nästa vecka är slut har städat igenom hela lägenheten, köpt alla saker som saknas här hemma o fått ordning skapligt. Vi får väl se hur det går. Igår beställde jag iaf ett överkast till sängen. Det kommer inom en vecka =)

Blev ju inget IKEA i onsdags men jag hoppas att kunna åka snart..
Kanske blir på lördag men det ser ut att bli snöstorm igen o då blir det inget. Linda kommer hem från Sthlm i helgen o jag ska träffa henna på lördag. Så blir det inte IKEA så tar vi ett varv på stan.

Nästa vecka har jag än så länge bokat..
¤ Frisören måndag 12:30
¤ Möte med chefen på onsdag förmiddag (kanske måste ändras beroende på hur dags Andreas ska läggas in i Linköping)
¤ Städa
¤ Kanske besök på IKEA
¤ Handla saker till lägenheten
Sen tror jag nog inte att det är något mer som är bestämt... vilket känns skönt.. i veckan ska jag ta det lugnt! (om jag klarar av det - det brukar ju inte vara min grej, hihi)


_______________________________________________________________________________________

" Vilsen utan dig "

// Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0