Några få ord kan göra så mycket...

Det är bara några få ord men de värmer o gör mig lite gladare.. Från mina vänner som är långt härifrån - några ord som fick mig att le
" Är i stort behov av lite Lisatid "
" Saknar dig ju!!! "


Igår o idag har jag dämpat min ångest med shopping.. Eller vissa saker behövde jag faktiskt..
Igår köpte jag alldeles för mycket smycken, 7par örhängen, ett halsband o ett armband, två stora sovtröjor (en grå t-shirt med ett tryck på o en mörkblå), ett rosa/orange stickad t-shirt som man knyter ihop fram, en grå klänning

Idag fortsatte shoppingen; ytterligare två par örhängen, tre blockljus till sovrummet, två stora ljusstakar i silver till vardagsrummet (som jag har ställt två vita blockljus på), en förvaringsgrej som egentligen är till skor men jag tänkte ha tröjor i den.. For omkring 5timmar i olika affären dels nere i Ingelsta men också inne i stan. Handlade även mat innan jag åkte hem igen. Hämtade också ut medicin till Andreas. Tror jag har fått med allt nu.. =)

Saker som ska inhandlas: Dataväska, vinställ, ny foundation, nytt tv-bord, filtar till nya soffan, fönsterlampor, överkast till sängen och taklampa till vardagsrummet. Problemet är bara att jag inte har hittat exakt de sakerna jag vill ha. Hoppas kunna lösa det nästa vecka. Då blir det förhoppningsvis ett varv på IKEA, Biltema & Ljusexperten i Linköping. Överkastet jag ska beställa imorn från Halens och vinställ ska jag kolla på i en affär på stan som inte var öppen varken igår eller idag. Detta är saker som vi behöver.
Börjar se bättre o bätte ut här hemma men det är ju fortfarande saker som saknas men som sagt det är förhoppningsvis snart fixat! =)

Funderar också på att köpa; en jättesnygg tröja jag hittat på jc, byxor och kjol från H&M, nya leggings. Egentligen behöver jag inte något av dessa saker, jo kanske leggings men resten.. hmm.. vi får väl se hur det blir.


Jag känner nu att kroppen börjar säga ifrån.. har fått huvudvärk o har haft det i flera dagar.. Så ikväll blir det lugnt. Ska snart käka lite o sen blir det film.
Imorn blir det pyssel hemma o sen träning om jag inte känner mig allt för hängig.

_____________________________________________________________________________________________

" Din dotter är ett litet spöke, ett stökspöke " (Andreas till min mamma idag)

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0