Några dagar själv...

Nu är jag själv hemma igen.. Andreas åkte till Linköping med sin mamma nu på morgonen. Om allt går som det ska kommer han förhoppningsvis hem på lördag. Jag skulle följt med men jag känner mig inte på topp, har ingen feber, vad jag vet, men halsen värker o jag blir tokig, det hjälper inte med halstabletter som det brukar göra.  Igår verkade det som att värktabletter hjälpte, kanske får testa det idag också.

I eftermiddag ska jag åka till IKEA med Jenny om jag inte blir sämre igen. Förhoppningsvis hittar jag det jag ska..
Skulle ha haft möte med chefen idag på morgonen men så pigg o frisk känner jag mig inte. Förhoppningsvis kan mötet bli av på fredag istället.

Imorn kväll o på fredag kväll ska jag som det ser ut idag åka o hälsa på Andreas på sjukhuset.
Idag innan IKEA ska jag försöka ta det lugnt så att jag orkar åka dit. Möjligtvis städa lite o plocka ordning på disken.

_____________________________________________________________________________________________

" Precis..! "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0